Google AdWords

Google AdWords to serwis reklamowy firmy Google, sprzedający sponsorowane linki wyświetlane jako reklamy kontekstowe w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących z Google AdSense. Linki Google AdWords sprzedawane są w modelu CPC- Cost Per Click, czyli opłaty naliczanej za każde jednorazowe kliknięcie w reklamę przez użytkownika.

Istnieją dwie możliwości utworzenia linku sponsorowanego w systemie AdWords- poprzez wybór słów kluczowych, lub wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie reklama AdWords

Pozycja linku sponsorowanego AdWords w wynikach linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie wyniku Jakości reklamy, maksymalnej stawki CPC, ustalanej przez reklamodawcę.

Twoja reklama w Google AdWords

Inne zagadnienia związane z tym tematem:
Adres
WebReklama

ul. Białostocka 24 lok. 111

03-741 Warszawa

Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
Śledź nas