Od 19 lat zajmujemy się budowaniem i wdrażaniem aplikacji internetowych dla małych i średnich firm w tym także dla start-upów. Rozpoczynaliśmy od budowy stron internetowych, reklamy w internecie i pozycjonowania stron.
Z czasem zaczęliśmy realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Dziś firma to grupa specjalistów i ekspertów z wielu obszarów informatyki. Posiada doświadczenie zdobyte w setkach projektów, w tym w budowie skomplikowanych aplikacji webowych dla korporacji, systemów CRM, portali dla startupów.
Naszą zasadą jest spełnienie faktycznych oczekiwań klientów dlatego systemy są pisane od podstaw lub z wykorzystaniem autorskich modułów.
Przed realizacją spotykamy się z klientem w celu poznania wymagań i ustalenia warunków współpracy.
Dedykowane aplikacje internetowe i systemy CRM
Dedykowane -np. idziennik (z planem lekcji dla szkół, systemy zbierania zamówień, rejestracją użytkowników), systemy dystrybucji treści dla wydawnictw od 3 500 zł; Standardowe - fora, portale społecznościowe już od 3 500 zł;
Strony internetowe
Dedykowane: stworzenie indywidualnej grafiki, galeria, formularz kontaktowy, mapka, wersja responsywna(mobile)
Sklepy internetowe e-commerce
Wirtualna sprzedaż twoich produktów. Oferujemy nowoczesne oprogramowanie umożliwiające w łatwy i przyjazny sposób prowadzenie sklepu internetowego.
WebReklama systemy CRM i aplikacje budowane z pasją
System CRM (Customer Relationship Management) to oprogramowanie służące do zarządzania relacjami z klientem. Posiada funkcjonalności, które mają za zadanie usprawnić pracę w firmie. Szczególny nacisk kładzie się jednak tutaj na funkcje dotyczące współpracy z klientem, jego pozyskaniem, obsługą, jak i zarządzaniem informacją o nim. Wiele z tych systemów to tak naprawdę kombajny obsługujące kilka działów firmy. Często stanowią główny system informatyczny w przedsiębiorstwie. W wielu przypadkach takie rozwiązania są połączone z innymi systemami np.: księgowym, płatności, magazynowym, sprzedaży, e-commerce. WebReklama zajmuje się nie tylko budową nowych rozwiązań ale także rozbudową lub modyfikacją obecnie działających już w firmie.
Intuicyjne systemy CRM i aplikacje internetowe. Twoi pracownicy boją się aplikacji firmowych i nie chcą z nich korzystać?
Z drugiej strony nie mają takich problemów w przypadku korzystania z Facebooka, Gmaila. Dlaczego? Bo one są intuicyjne!
System przyjazny użytkownikowi!
Systemy CRM piszemy tak by spełniały oczekiwania klientów, nie były przeładowane niepotrzebnymi funkcjami, z których nikt nie korzysta (co ma często miejsce w aplikacjach przerabianych lub tzw. "pudełkowych").
Systemy gotowe, czyli tak zwane systemy pudełkowe
Customer relationship management - pudełkoweWiele firm IT stosuje zasadę, że proponuje systemy pudełkowe – które zostały już sprzedane innym. Z doświadczenia wiemy, że jeśli coś jest budowane dla wszystkich nie jest wystarczająco dobre dla nikogo. Funkcje proponowane przez większość systemów są standardowe i tak naprawdę dublują już posiadane programy takie choćby jak Excel, Outlook. Prawdziwa wartość systemów pojawia się dopiero wtedy, kiedy automatyzują one pewne standardowe czynności lub je usprawniają. Niestety większość czynności, które chce się zautomatyzować jest specyficzne dla konkretnej firmy lub branży więc ciężko znaleźć do nich istniejący system. Wiele firm IT, które oferuje gotowe rozwiązania stara się tak dopasować strukturę firmy klienta lub procesy w jego firmie aby system łatwiej można było wdrożyć. W wielu przypadkach proponuje się zmianę procesów nazywając to optymalizacją tylko po to aby system można było wdrożyć niewielkim nakładem pracy lub w ogóle można go było wdrożyć. Niestety to najczęściej jest powodem niepowodzenia. Nic tak nie boli jak system, który kosztował krocie i nie spełnia swoich funkcji, a wręcz spowalnia pracę firmy.
CRM Pudełkowy | Web-CRM Dedykowany |
Systemy mocno rozbudowane często z niszowymi funkcjami, które wykorzystywane są rzadko lub tylko w bardzo wąskiej gałęzi przemysłowej. | System dedykowany pozwala na maksymalną optymalizację zadań jakie ma spełniać. Daje użytkownikowi możliwość decydowania o tym co i w jaki sposób ma działać, żeby praca z takim narzędziem faktycznie była łatwiejsza i wydajniejsza. |
Systemy CRM open source
W przypadku wdrażania systemu pudełkowego często wdraża się oprogramowanie typu open source np. Vtiger, YetiForce, Sugar CRM.
Warto jednak wziąć pod uwagę, że te aplikacje są łatwe i atrakcyjne tylko w wersji pierwotnej i niezmienionej. Niestety w takiej formie rzadko kiedy mogą być wdrożone w konkretnej firmie. W konsekwencji firmy IT proponują dopasowanie CRM'a do firmy klienta co powoduje, że system staje się ciężki do zrozumienia a efekt wdrożeń mało zadowalające. Czasem systemy pudełkowe są tak zbudowane, że pewne pola muszą być wypełnione bo tego wymaga system (i relacje między tabelami). Nawet po przebudowie pewne pola muszą nadal występować. To znów prowadzi do tego, że pracownicy tracą czas na wypełnianie niepotrzebnych pól, które mają tylko umożliwić poprawne funkcjonowanie systemu. Częstym kłopotem w wersjach open source jest także brak polskiej wersji językowej a jeśli już jest to jest ona niepełna a tłumaczenia niejednoznaczne.
Mnogość funkcji lub opcji, które są nieużywane a są widoczne dla wszystkich jeszcze bardziej utrudniają zrozumienie systemu.
To wszystko powoduje, że procesy lub czynności w firmie po wdrożeniu wymagają więcej pracy niż w przypadku pracy bez systemu co ostatecznie pokazuje, że system nie spełnia swojej roli.
System dopasowany do twoich potrzeb
Z doświadczenia wiemy, że każda branża i produkt ma swoją specyfikę (inny proces zakupu, relacji z dostawcami, ścieżkę sprzedaży) i nie da się do wszystkich firm zastosować tego samego systemu informatycznego lub aplikacji. Dlatego my budujemy i wdrażamy systemy, które faktycznie spełniają potrzeby i oczekiwania. Aby poznać specyfikę firmy, jej problemy po prostu rozmawiamy zarówno z kierownictwem jak i pracownikami, którzy na co dzień mają styczność z konkretnymi czynnościami. Rozmawiamy także o tym jaką czynność aplikacja ma usprawnić np. polepszyć obieg informacji, zmniejszyć koszty. Bardzo często budujemy systemy, które służą do świadczenia innowacyjnych usług i muszą być budowane od podstaw.
W wielu przypadkach tworzymy rozwiązania łączone, które opierają się o wiele systemów –e-commerce, sprzedaży, dystrybucji, raportowania i przetwarzania informacji.
Specyfika pracy naszego zespołu
W przypadku podjęcia współpracy z klientem do projektu jest przydzielony programista lub zespół, który zajmuje się tylko jednym projektem do czasu jego oddania.
Dzięki temu, systemy są przemyślane zarówno pod kątem architektury, logiki jak i mają mniejszą ilość błędów. Z doświadczenia wiemy,
że zdecydowanie lepsze efekty osiąga się kiedy programista wykonuje jeden system a nie prowadzi kilka projektów jednocześnie (co jest bardzo często praktyką w innych firmach wdrażających systemy).
Co robimy
Proste systemy i aplikacje budujemy już od 3500zł górny pułap jest oczywiście ciężki do oszacowania. Skontaktuj się z nami lub umów na wizytę w celu uzyskania wyceny.
Dlaczego my
Cykl wdrożenia
Analiza
Każde wdrożenie poprzedzone jest rozmową z klientem i poznaniem jego potrzeb. Nie staramy się klienta dopasować do istniejących rozwiązań (co jest bardzo częstą sytuacją na rynku).Wiele systemów nawet dedykowanych pewnym branżom ma wady wynikające z niedopasowania systemu do specyfiki firmy. Często klient dostaje produkt, który jest przeładowany funkcjami, których nie używa a te, z których korzysta nie do końca spełniają jego oczekiwania. Tym różni się system szyty na miarę od systemu przebudowanego, że faktycznie spełnia potrzeby klientów. Etap analizy kończy się zebraniem wymagań.
Planowanie
Przygotowujemy specyfikację a następnie grafikę (wygląd ekranów lub konkretnych podstrony). Jeśli klient uzna, że to jest właśnie to – przystępujemy do działania.
Budowa:
To czas pracy zespołu programistycznego. Wymagania (specyfikacja) zmieniają się w kod.
Testowanie
Testerzy sprawdzają czy oprogramowanie nie ma błędów. Po ich wyeliminowaniu następuje wdrożenie systemu.
Wdrożenie
Wdrożenie obejmuje dostarczenie systemu do klienta, wybór rozwiązań serwerowych oraz instalację, uruchomienie i skonfigurowanie systemu pod potrzeby użytkownika.
Szkolenie
Po odebraniu systemu następuje szkolenie pracowników. Z każdego szkolenia nagrywany jest film, który zostaje udostępniony klientowi i jego pracownikom. Dzięki temu ma on pod ręką pomoc, która poprowadzi go krok po kroku i do której może zajrzeć w każdym momencie.
Opieka
Po wdrożeniu i szkoleniu zapewniamy stałą opiekę informatyczną.
Formy rozliczeń
I. Abonamentowe:
a. Zakup +abonament miesięczny np. 4500zł + 150zł.
b. Tylko abonament miesięczny np. 400zł.
II. Zakup licencji
a. Zakup – jedna płatność np. 5000zł.
III. Od ilości użytkowników
a. Ilość stanowisk np. 1 stanowisko miesięcznie to 30zł.
b. Ilość userów np. 1 user 1-2zł.
Opieka techniczna:
1. Stały abonament np. 200zł miesięcznie.
2. Opłata za pracę programisty (godzinowa).
Powyższe ceny są orientacyjnymi cenami netto i nie stanowią oferty handlowej.
ul. Białostocka 24 lok. 111
03-741 Warszawa