Jeśli zależy Ci na szybkich efektach, chcesz dynamicznie rozpocząć sprzedaż, lub pozyskać zamówienia w internecie to reklama Google Ads jest jedną z lepszych propozycji.
Dzięki niej można zarówno zbudować zaufanie klientów, zainteresować produktem lub usługą, skłonić do odwiedzenia strony internetowej lub innego działania. Także możesz przypomnieć po pewnym czasie o oferowanych lub przeglądanych produktach.
Jesteśmy Partnerem Google w zakresie reklam Google Ads. Obsługujemy wiele firm z różnych branż począwszy od produkcyjnych, usługowych, a skończywszy na firmach lokalnych. Tworzymy różnego rodzaju kampanie reklamowe. Zajmujemy się także ich prowadzeniem oraz optymalizacją. Również prowadzimy testy (eksperymenty) dzięki czemu możemy sprawdzić jak ulepszenia lub zmiany mogą wpłynąć na efekty prowadzonych działań reklamowych w internecie. Wszelkie działania na bieżąco raportujemy, starając się dostarczać najważniejsze i najbardziej potrzebne informacje dla klienta. Pomagamy również zintegrować konta Google Ads z Google z Analytics tak aby była możliwość pełnej analizy i porównywania rozmaitych form pozyskiwania użytkowników oraz ich zachowania. W ramach Google Ads zajmujemy się również wyznaczaniem celów kampanii. W praktyce polega to na tworzeniu i wdrażaniu kodów konwersji dzięki którym możemy lepiej docierać z reklamą oraz mierzyć jej efekty.
Jesteśmy firmą, która ma status partnera Google w zakresie reklamy Google Ads. Staramy się tak dopasować kampanię aby odpowiadała maksymalnie oczekiwaniom naszych klientów. Firmom, które prowadziły dotychczas kampanie proponujemy ich optymalizację tak aby reklamy były mniej kosztowej lub osiągać przy podobnych wydatkach duże lepsze efekty.
Reklamy tekstowe w Google Ads pojawiają się w wynikach wyszukiwania nad i pod wynikami organicznymi (wynikami bezpłatnymi). Są one najczęściej spotykane i uważane za bardzo skuteczne. Wyświetlają się na ściśle ustalone frazy, które dobieramy wspólnie z klientem, tak aby jak najtrafniej docierać do klientów. Wyświetlanie reklam tekstowych można ograniczyć do określonych godzin lub obszaru. Można je też wzbogacić o rozszerzenia, które pozwalają na dobre wyróżnienie tekstów reklamowych na tle konkurencji oraz wzbogacić o informacje mogące być przydatne dla klientów.
To reklamy pojawiające się wynikach wyszukiwania, których kliknięcie powoduje wybranie numeru telefonu wskazanego w reklamie. Wyświetlają się na urządzeniach, które umożliwiają wykonanie połączenia. Są szczególnie polecane firmom, z którymi klienci najchętniej kontaktują się telefonicznie.
Reklama display to rodzaj reklamy graficznej pojawiający się w różnych portalach współpracujących z siecią google, na gmailu, Youtube i na urządzeniach mobilnych oraz w aplikacjach. Można tutaj zastosować różne formy kierowania zarówno pod kątem słów kluczowych, tematyki portalu, wybierając konkretne strony lub stawiając na automatyzacje (algorytmy Google ustalają gdzie najlepiej się wyświetlić).
Ten rodzaj kampanii opiera się na typowych reklamach display jednak różni się kierowaniem. Reklamy wyświetlane są osobom, które weszły w interakcje ze stroną (najczęściej odwiedziły stronę).
W remarketingu można zbudować listy remarketingowe a więc zbiory użytkowników, którym mają się pokazywać nasze reklamy podczas korzystania z internetu (np. przeglądania innych portali, korzystania z aplikacji mobilnych).
Jest to funkcja powodująca wyświetlania w wyszukiwarce Google reklam tekstowych określonej grupie użytkowników z list remarketingowych. Listy remarketingowe najczęściej dotyczą konkretnych działań podjętych na stronie np. lista osób, które weszły na stronę kontakt, lista osób które porzuciły koszyk, lista osób, które wysłały formularz.
Remarketing produktowy polega na wyświetlaniu reklam z produktami, które były oglądane przez klienta w sklepie internetowym. Takie przypomnienie jest bardzo skuteczną metodą wpływania na decyzje konsumenckie w tym finalizowanie transakcji. Ten typ remarketingu z oczywistych względów jest wykorzystywany przede wszystkim przez sklepy internetowe, porównywarki cenowe.
Tak, za pomocą Google Ads jest możliwość wyświetlania reklam użytkownikom korzystającym z poczty Gmail. Reklama taka pojawia się w widocznym miejscu, na samej górze listy odebranych maili. Swoim wyglądem zresztą jest też do nich podobna. Kliknięcie w reklamę pozwala na otwarcie reklamy graficznej.
Reklama produktowa w Google Ads głównie jest przeznaczona dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą zaprezentować swoją ofertę w internecie. Reklamy pojawiają się w dedykowanych boxach w wynikach wyszukiwania, grafice Google, sieci reklamowej Google, w tym w Youtube, Gmail.
YouTube to jeden z popularniejszych serwisów z filmami wstawianymi przez użytkowników. Dziś również i Ty możesz wyświetlać swoje reklamy w tym serwisie. Google oferuje kilka formatów reklamowych w YouTube. Są to reklamy In-Stream z i bez możliwości pominięcia, bumpery reklamowe, reklamy wideo typu Discovery, reklamy w banerze masthead.
ul. Białostocka 24 lok. 111
03-741 Warszawa